خرید ویلا در نمک آبرود

خرید ویلا در نمک آبرود

خرید ویلا در نمک آبرود

خرید ویلا در نمک آبرود بهترین گزینه برای عاشقان سفر به شمار می آید. با خرید یک ویلای لوکس و دنج می توانید یک پاتوق مناسب برای تعطیلات خود فراهم کنید. از زیبایی ها و جذابیت نمک آبرود هم هرچقدر بگوییم کم است. پس در همین ابتدای کار می توان نتیجه گرفت، خرید ویلا در منطقه نمک آبرود بهترین تصمیم شما در تمام طول عمر خواهد بود. به شرط آنکه در خرید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. برای اینکه خریدی موفق و هوشمندانه را رقم بزنید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

موقعیت جغرافیایی نمک آبرود

پیش از اینکه به نحوه خرید ویلا در نمک آبرود بپردازیم، بد نیست به موقعیت جغرافیایی این شهر شمالی اشاره کنیم. اینکار نه تنها شما را با نمک آبرود زیبا و جذاب آشنا می کند، بلکه خریدتان را در این منطقه بکر و جنگلی، قطعی خواهد کرد.

نمک آبرود از جمله شهرهای شمالی است که فاصله نسبتاً کمی با پایتخت دارد. 12 کیلومتر پس از شهر چالوس، می توانید به نمک آبرود برسید. به عقیده بسیاری از مردم نمک آبرود یک شهرک توریستی است که جاذبه های گردشگری مختلفی را در خود جای داده است.

تله کابین نمک آبرود، دریای آرام و جنگل های انبوه این شهر زیبا، موجب شده تا اغلب گردشگران برای سفر به نمک آبرود به انتظار تابستان و یا عمو نوروز ننشینند. آن ها نمک آبرود را مقصد گردشگری خود اعلام کرده و به دل جاده می زنند تا به جاذبه های گردشگری این شهر دست پیدا کنند.

فاصله کم تا تهران، موقعیت خاصی به شهر نمک آبرود بخشیده است. همچنین توانسته بر رشد و توسعه روز افزون این شهر تأثیر مثبت بگذارد. به لطف همین فاصله نزدیک، امروزه نمک آبرود سطح بالایی از پیشرفت و توسعه را در ویلاسازی تجربه کرده است. این یعنی در خرید ویلا در نمک آبرود، دست شما برای انتخاب یک ویلای لوکس با چشم اندازی عالی، باز خواهد بود.

مزایای خرید ویلا در نمک آبرود

با وجود اینکه نمک آبرود یکی از زیباترین شهرهای شمالی کشور به شمار می آید، اما شما برای اینکه این شهر را برای خرید ویلا انتخاب کنید، به دنبال مزیت های بیشتری می گردید. چرا که اساساً عموم شهرهای شمالی زیبا و فریبنده هستند. اما ما نمک آبرود را به عنوان یکی از خاص ترین شهرهای مازندران، برای خرید ویلا توصیه می کنیم. چرا که با این خرید از مزایایی همچون موارد زیر بهره مند می شوید.

یک سرمایه گذاری امن را تجربه می کنید

با خرید ویلا در نمک آبرود خیال خود را از بابت سرمایه گذاری سودمند و امن مطمئن می کنید. همانطور که می دانید قیمت ملک در کشور ایران، هیچ وقت از ارزش نمی افتد. بلکه روز به روز به ارزش آن اضافه می شود. نمک آبرود به جهت داشتن یک تله کابین طویل 2 کیلومتری، سطح بالایی از رشد و توسعه را تجربه می کند. امروزه ویلاهای این شهر حکم یک ملک ارزشمند را یافته اند. می توان امیدوار بود خرید و فروش ویلا در نمک آبرود برای شما نیز سودده و امن باشد.

به راحتی به مقصد می رسید

با انتخاب نمک آبرود به عنوان مقصد گردشگری، چالش چندانی برای رسیدن به مقصد نخواهید داشت. نمک آبرود فاصله بسیار کمی تا تهران دارد. همچنین این شهر به چالوس و جاده زیبای آن نیز دسترسی مناسبی دارد. همانطور که می دانید کوتاه بودن مسیر سفر، به کاهش هزینه های سفر کمک شایانی می کند. همچنین امکان سفر در تعطیلات یک الی دو روزه را نیز فراهم می کند. این مسیر کوتاه یک انگیزه جدی برای سرکشی مستمر به ویلا ایجاد می کند.

به دامان طبیعت سفر می کنید

اگر تصمیم شما از خرید ویلا در نمک آبرود، تفریح و گردش سالم است، این شهر شما را به خواسته تان می رساند. همه ما نمک آبرود را با جنگل های مرتفع و انبوه آن می شناسیم. امروزه بسیاری از ویلاهای شهر نمک آبرود در خطه جنگل آن ساخته می شوند و چشم انداز مناسبی به طبیعت سرسبز آن دارند.

برخی از ویلاها نیز با تله کابین نمک آبرود که جزو محبوب ترین تله کابین های کشور ایران است، فاصله بسیار کمی دارند. پیداست که خرید این نوع ویلاها، بستر مناسبی برای گردش و تفریح ایجاد می کند. از سوی دیگر نمک آبرود با سایر شهرهای توریستی مازندارن فاصله کمی داشته و می تواند شما را در گردش به سایر نقاط نیز یاری دهد.

تنوع ویلاها بسیار بالاست

در شهر زیبا و معتدل نمک آبرود انواع مختلف ویلاهای جنگلی و ساحلی وجود دارد. همچنین در شهرک نمک آبرود نیز طیف متنوعی از ویلاهای توریستی ساخته شده است. شما می توانید در تناسب با سلیقه و بودجه خود از میان ویلاهای جنگلی و ساحلی، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

اساساً ویلاهای جنگلی نمک آبرود به جهت مجاورت با تله کابین و داشتن یک ویو مناسب، با قیمت بیشتری به فروش می رسند. ویلاهای ساحلی که در خط ساحل نمک آبرود ساخته شده اند خوش قیمت تر بوده و دنج ترند. در شهرک توریستی نمک آبرود نیز می توان تنوع قابل توجهی از ویلا را مشاهده نمود.

امکان خرید ویلا استخردار در نمک آبرود وجود دارد

اگر تصمیم به خرید ویلای استخر دار گرفته اید، نمک آبرود را برای خرید یک ویلای لوکس و لاکچری انتخاب کنید. ویلاهای استخر دار این شهر در دو مدل جنگلی و ساحلی ارائه می شوند. استخر ویلاهای جنگلی ویو خارق العاده به طبیعت سرسبز آن دارد. این نوع ویلاها بسیار لوکس و لاکچری بوده و قیمت بالایی نیز دارند.

از این رو خرید آنان را تنها به افرادی که دغدغه تأمین بودجه ندارند، توصیه می کنیم. سایر ویلاهای استخردار در بخش ساحل ساخته شده و دارای یک حریم خصوصی از دریا و ساحل هستند. این دسته از ویلاها نیز طراحی و ساخت بی نظیری داشته و اقامت خوشی را رقم می زنند.

قیمت خرید ویلا در نمک آبرود

حالا که با مزایای خرید ویلا در منطقه نمک آبرود آشنا شدید، بد نیست به بحث قیمت ویلا در این منطقه سرسبز بپردازیم. اساساً قیمت ویلاهای نمک آبرود در تناسب با متراژ، موقعیت ساحلی و یا جنگلی بودن آن و همچنین تکنیک طراحی و ساخت ویلا تعیین می شود.

ویلاهای جنگلی به جهت داشتن آب و هوای معتدل و دور بودن از دریا، قیمت بالاتری دارند. اسکان در این ویلاها به جهت کم بودن رطوبت هوا، بسیار دلچسب تر است. این در حالیست که ویلاهای ساحلی نیز در مجاورت دریا بوده و می توانند ویو زیبایی به سمت دریای بیکران مازندران داشته باشند. با اینحال قیمت این ویلاها به مراتب کمتر است.

از سوی دیگر امکانات به کاررفته در ویلا نیز بر قیمت نهایی آن تأثیر می گذارد. بالطبع ویلاهایی که به یک استخر و یا زمین بازی مجهز هستند در مقایسه با ویلاهای ساده، با قیمت بیشتری به فروش می رسند. آیتم موثر دیگر سند دار بودن ویلا است. ویلاهایی که مجوز ساخت و یا پایان کار ندارند، با قیمت بسیار کمتری به فروش می رسند. اما خرید این دسته از ویلاها بسیار ریسک آمیز است. توصیه می کنیم برای کاهش قیمت خرید ویلا در نمک آبرود، به جای خرید ویلای بدون سند، سراغ ویلاهای ساحلی و ساده بروید.

سخن پایانی

خرید ویلا در نمک آبرود برای افرادی که تصمیم به یک سرمایه گذاری سودده دارند، بهترین گزینه است. همچنین برای افرادی که تصمیم به خرید یک ویلای دنج برای گذران تعطیلات آخر هفته گرفته اند، بسیار مناسب است. در شهر نمک آبرود طیف متنوعی از ویلاهای ساحلی و جنگلی وجود دارد که دست شما را برای انتخاب و خرید باز می گذارد.

املاک

زمین-تهران-میدان راه آهن✅

  • 200,000,000,000تومان
  • زمین, ملک تجاری

زمین هکتاری-شرکت کشت و صنعت✅

  • 1,200,000,000,000تومان
  • زمین هکتاری, صنعتی(کارخانه،گاوداری،سوله،گلخانه)

زمین کشاورزی 47 هکتاری-مزرعه✅

  • ✅480000000000
  • زمین هکتاری

218 هکتار زمین”احمد آباد مستوفی

  • 763,000,000,000تومان
  • زمین هکتاری

زمین برای شهرک سازی-گیلان

  • 940,000,000,000تومان
  • زمین هکتاری

مقایسه املاک

مقایسه