آرایشگری در قبرس

آرایشگری در قبرس

آرایشگری در قبرس

آرایشگری در قبرس و نحوه مهاجرت با شغل آرایشگری، اصلی ترین موضوع ما در این بحث است. می خواهیم بدانیم که چطور می توان با شغل آرایشگری در کشور قبرس مشغول به کار شد و درآمد بالایی به دست آورد. از آنجایی که شغل های مهارتی همچون آرایشگری در جزیره قبرس بسیار مورد توجه است، می توان به آینده این شغل پردرآمد، امیدوار بود. با ما همراه باشید تا بررسی این موقعیت شغلی و درآمد آن، به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.

مطالب مرتبط: هزینه زندگی در قبرس

بررسی موقعیت شغلی آرایشگری در قبرس

شغل آرایشگری در کشور قبرس، وضعیت بسیار مطلوبی دارد. چرا که اساساً بومیان و ساکنین این منطقه به زیبایی خود اهمیت زیادی می دهند. اما شما به عنوان یک خارجی و مهاجر، برای اینکه بتوانید در این کشور به شغل آرایشگری مشغول شوید، نیاز به مجوز کار از شورای ثبت آرایشگران قبرس دارید. این شورا تحت نظر وزارت انرژی، بازرگانی و صنعت کشور قبرس فعالیت می کند.

با ثبت نام در این شورا و اخذ درک آن می توانید یک سالن زیبایی زده و یا در سالن سایر اشخاص مشغول شوید. اما این تنها مدرک مورد نیاز برای آرایشگری در قبرس نیست. مدرک بین المللی آرایشگری و اخذ دیپلم در رشته زیبایی درمانی نیز از دیگر مدارک مورد نیاز برای کار در حرفه آرایشگری می باشد. داشتن یک پیشنهاد کاری از سوی سالن زیبایی، شرایط شما را برای اخذ کار و اقامت از طریق آن ساده تر می کند.

اما از آنجایی که در کشور قبرس آرایشگران بسیاری مشغول به کارند، تنها خاص بودن حرفه و متفاوت بودن نوع کار شماست که می تواند شانس تان را در دریافت جاب آفر تقویت کند. به خاطر داشته باشید، درآمد آرایشگری در کشور قبرس اگرچه زیاد نیست و در حد متوسط است، اما می تواند به عنوان منبع درآمد اصلی، مخارج عمومی شما را تأمین کند. به مرور و با رشد و پیشرفت در کارتان می توانید حقوق خود را افزایش داده و شرایط مناسب تری برای زندگی در قبرس، فراهم کنید.

مطالب مرتبط: میزان درآمد در قبرس

تخصص و مهارت های لازم برای آرایشگری در قبرس

همانطور که متوجه شدید، آرایشگرها در کشور قبرس شرایط مناسبی برای کار و فعالیت دارند. چرا که دولت قبرس شمالی قوانین سرسختانه برای اعطای مجوز کار آرایشگری ندارد. آن ها می توانند در سالن های زیبایی، اسپا، هتل و سایر مراکز ارائه دهنده خدمات زیبایی مشغول به کار شوند. بسیاری از افراد نیز دوست دارند تا خود اشتغال بوده و سالن شخصی خود را داشته باشند.

انجام مشاوره و توصیه های آرایشگری، خدمات مربوط به رنگ، کوتاهی و شینیون مو تنها بخشی از خدمات مورد نیاز آرایشگری در کشور قبرس است. بدون شک آرایشگرهای فعال در قبرس شمالی، می بایست با زبان ترکی استانبولی آشنا باشند. چرا که در غیر این صورت نمی توانند با مشتریان خود ارتباطی دوستانه و حرفه ای برقرار کنند.

آشنایی با زبان انگلیسی اگرچه برای آرایشگری در قبرس ضروری نیست، اما می تواند نقطه تمایز شما با سایر آرایشگران باشد. اگر تصمیم دارید تا در زمان اقامت در قبرس به شغل آرایشگری مشغول شوید، لازم است تا مهارت هایی همچون خلاقیت، روحیه کار تیمی و مهارت های ارتباطی را در خود تقویت کنید. همچنین برای یادگیری ایده ها و تکنیک های جدید، آماده باشید.

درآمد حاصل از آرایشگری در کشور قبرس چقدر است؟

مهم ترین سوالی که آرایشگران پیش از مهاجرت به قبرس با آن روبرو، بحث مربوط به درآمد است. چرا که درآمد آرایشگرها در کشور ایران هم کم نیست. اما اغلب افراد حرفه ای تصمیم می گیرند تا با مهاجرت به قبرس، علاوه بر پرورش توانمندی های خود، شانس خود را برای اقامت در یک کشور اروپایی، امتحان کنند.

شما بهتر می دانید که درآمد آرایشگرها در کشور ایران هم مشابه یکدیگر نیست. معمولاً پارامترهایی همچون میزان تجربه کاری، جنسیت آرایشگر، میزان تخصص و مهارت او و همچنین محل کار در تعیین حقوق آرایشگران اثر می گذارد. بالطبع همین قاعده در کشور قبرس نیز برقرار است.

مطالب مرتبط: خرید ملک در قبرس جنوبی

مطابق آنچه که ایرانیان مقیم قبرس عنوان کرده اند، حداقل درآمد آرایشگری در قبرس 470 یورو است. بیشترین آن نیز 1570 یورو عنوان شده است. میانگین درآمد حاصل از آرایشگری در مناطق مختلف قبرس نیز حدود 990 یورو تخمین زده شده است. پس می توان گفت در کشور قبرس، درآمد شما از شغل آرایشگری مطلوب و مناسب خواهد بود. اما به شرط آنکه در حرفه خود ممتاز باشید.

هزینه افتتاح سالن زیبایی در قبرس

بسیاری از آرایشگران با هدف راه اندازی یک سالن زیبایی و آرایشگاه وارد کشور قبرس می شوند. برای اینکه بتوانید یک سالن خوب راه اندازی کنید، لازم است تا هزینه های بسیاری دهید. در وهله اول لازم است تا هزینه های مربوط به ثبت شرکت را پرداخت کنید. همچنین هزینه هایی را بابت ثبت نام در سازمان های مالیاتی و صندوق های بیمه اجتماعی بپردازید. اما این پایان کار شما نخواهد بود. هزینه افتتاح آرایشگاه در قبرس شامل موارد زیر نیز می شود.

  1. سرمایه مجاز
  2. خدمات حسابداری شرکت و حسابرسی سالانه
  3. هزینه اجاره آرایشگاه که در مناطق مختلف قبرس تفاوت بسیاری با هم دارد.
  4. هزینه استخدام پرسنل و بیمه آنان
  5. سایر هزینه های احتمالی همچون تلفن، اینترنت، آب، برق و …
  6. هزینه های مربوط به اخذ ویزا برای افتتاح آرایشگاه در قبرس جنوبی

نحوه مهاجرت از طریق آرایشگری در قبرس

برای اینکه بتوانید از طریق شغل آرایشگری وارد قبرس شده و مقیم آن شوید، لازم است تا چند پیش زمینه مهم را داشته باشید. اولاً باید یک جاب آفر از یک سالن زیبایی دریافت کنید. اینکار روند دریافت اقامت را ساده و تسهیل می سازد. اما متأسفانه شانس دریافت جاب آفر متوجه عموم آرایشگران نمی شود.

مطالب مرتبط:مزایای خرید ملک در قبرس

داشتن سابقه درخشان و یا مدارک تحصیلی مرتبط در کنار تسلط بالا به زبان های استانبولی و یا انگلیسی نیز اقامت شما در قبرس را ساده تر می کند. همواره توصیه می شود آرایشگرها برای انجام تحصیلات مرتبط با آرایشگری وارد قبرس شوند و سپس تا پایان تحصیل یخود به شکل نیمه وقت در آرایشگاه ها مشغول به کار شوند. آن ها پس از اتمام تحصیل، می توانند اقامت موقت خود را از طریق پیدا کردن یک کار مناسب تمدید کنند. در نهایت نیز اقامت دائم یا تابعیت این کشور را دریافت کنند.

نتیجه گیری

آرایشگری در قبرس جزو مشاغل پردرآمد قبرس به شمار می آید. در واقع یکی از بهترین موقعیت های شغلی برای ایرانیان قبرس، آرایشگری است. اما موفقیت در این حرفه نیاز به مهارت بالایی دارد. همچنین تسلط بر زبان حاکم بر منطقه را می طلبد. درآمد حاصل از آرایشگری در کشور قبرس بسیار مطلوب است. اما به شرط آنکه تخصص و مهارت بالایی در این زمینه داشته باشید.

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه